کشوری که به اقیانوس وصله!

خرید بک لینک
چه راه طولانی رو اومدم! نباید یادم بره از کجا اومدم تا به این جا رسیدم!از اون روزایی که نمی دونستم دیود برا چی بود اصلا! و میکرو رو چه جوری باید پروگرام کرد یا روشن کرد؟!از اون روزایی که یه led رو که روشن می کردم از خوشحالی اشک شوق می ریختم :دی از اون روزایی که تلفظ پین هدر رو بلد نبودم و نمی دونستم lcd چه جوری کار می کنه! از اون روزایی که ۱۶ ساعت می خوابیدم و روزی ۱ ساعت گریه می کردم چون هیچی بلد نبودم!!! از اون روزایی که فک می کردم بوردم خرابه و نمی دونستم باید روشنش کنم :دی از اون روزایی که وحشت می کردم از نبود لایبرری string و اینکه باید همه چیزو خودم بنویسم! از اون روزایی که استاد می گفت اگه بیگانه زنگ بزنه نباید به حرفش گوش بدیم و من جیغم در می اومد که کی حوصله داره اینو بنویسه؟!از اون روزایی که اینقد با این چیز میزای برقی نامانوس بودم که یه ظهر تا عصر که کار کردم رو پروژم(تازه اونم من نشسته بودم بچه ها درستش می کردن!) اینقد خسته شدم که آرزو داشتم اون بورد مسخره سوخته باشه که مجبور بشیم بریم خونه هامون دیگه! تازه تا یه هفته بعدشم داشتم استراحت می کردم از بس به مغزم فشار ا کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

که حاضرم یه ساعت گریه زاری کنم ولی ۱۰ دقیقه کار انجام ندم!

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

ایشالا:

دلم میخواد گوشه ی اتاقم بامبو بذارم ملافه ی صورتی از همونا که مریم ترم ۱ داشت بخرم!

کلی کتاب داستان و قصه و در مورد هنر و انیمیشن و نقاشی و


اصلا دلم زندگی می خواد!!!

خدایا کی زنده م می کنی دوباره؟

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

هر چی بیشتر میگذره بیشتر به نتیجه می رسم که آدم باید همه ی تمرکزشو بذاره رو حال خوب خودش و از درون خودش انرژی مثبت بگیره.حداقل برا من که اینطوریه وقتی حالم خوبه همه باهام مهربونن پشت هم اتفاقای خوب برام می افته کلی پول گیرم میاد نمره هام شانسی شانسی خوب میشه! ولی وقتی حالم بده یه اتفاقایی می افته که قلبم می شکنه پولام تموم میشه مریض میشم و خلاصه هر چی بدبختیه سرم میاد!واقعا که چی؟ تو این زندگی آخرش آدم میخواد به کجا برسه که اینقد خودشو اذیت کنه؟ مگه اون مردمی که با حرفاشون قلب ما رو می شکنن خودشون انسان کامل و بی نقصن؟از ظهر تا حالا هی یه چیزی میخواد تو مغزم غرغر کنه سر همه چی منم هی بهش میگم هیسسسسس! به همینی که هس شکر! حتما این بهترین خیر و مصلحت بوده! هی میخواد غیبت کنه منم نمیذارم! وقتی می دونم گوینده ی این سخن خودش استرس داره و از نگرانی که خودش تو زندگیش داره هی میاد سر من خالی می کنه مگه خلم حرفاشو به خودم بگیرم یا خودمو ناراحت کنم؟ تازه خوبه که تا حالا هزااااار باااااارم حرفاش غلط از آب در اومده و اون اتفاق بدی که می گفته نیفتاده!! خلاصه که اون اگه خودش دلش تاریک شده و دن کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

پنجره رو باز گذاشتم نوشته های نشمیلو می خونم که هی رفته شمال

خوب خوابیدم خوب غذا خوردم حس آرامش خوبی دارم

خدایا شکرت!

از توی توهماتم بوی کیک میاد! دوس دارم کیک درست کنم!

یکی نیس بگه نصفه شبی آخه؟ آش آبغوره ساعت ۱۲ شب بس نبود؟! :دی

+ فردا نوشت:

کل ۱۰ ۱۱ ساعتی که خواب بودمو خواب شیرینی خامه ای دیدم :|

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

ایـــــــــــن همه زحمت کشیدم که هزار تا قابلیت بذارم توش بعد رفتم کلی با هیجان توضیح دادم که اینم بلده اونم بلده (ینی فقط پشتک نمی زنه!)بعد استادم برگشته میگه چرا؟!:|تازه اومد امتحانش کنه همون اول ب بسم الله گیر کرد به خاطر نبود یکی از دیلی ها :| ولی من مطمئنم اون شب برا الهه درست کار کردآخه خدا چرا؟!چرا یه بار خستگی رو از تن آدم در نمیاری؟!ینی میشه یه رووووزی منم دفاع کرده باشم ایشالا؟!ینی میشه یه روزی منم پایان نامه نوشته باشم؟ ینی میشه؟ eaینی میشه من ۲۰ شم؟ eaاستاد که از همین الان آب پاکی رو ریخت رو دستم که بهت ۲۰ نمیدم ایشالا که یه نمره ی بالا می گیری!!اصلا سگ تو ضرر میرم ۱۷ ۱۸ میشم میرم خونه مون ولی دیگه م هیچوقت دانشگاه نمیام! کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

دلم میخواد یه رادیو داشته باشم توش فقققققططططط چیزای شاد و خوب بگم که هیچوقت هیچ چیز منفی و غمگینی ازش پخش نشه. تلفن آدمای غمگین و غرغرو هم پخش نمی کنیم!به واقعیت های جامعه هم کاری نداریم!فققققط خوشی! برا آدمایی که مثل الان من بی اعصاب میشن و دوس دارن رادیو به یه زبان دیگه حرف بزنه که نفهمن چی میگه ولی مطمئن باشن داره چیزای خوبی میگه هم خوبه!!خوابم میاد . دیشب یه لحظه هم نخوابیدم :(خدایا!! کمک کن کی این پروژهههههه تموم میشه میره؟قول میدم دیگه هیچوقت نرم دانشگاه قول میدم! کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

خدایا سلام!خدایا میشه کمکم کنی لطفا؟هوای تمیز شیرازبوی بهار نارنج بهار خوشبوی شیراز ... اینم قسمتی از نامه به دخترداییم که نمی دونم چرا یه لحن عجیبی داره بعضی جاهاش!!در نهایت دنیا دو روزه و همه ی این روزا هم خیلی زود میگذره نهایت چند صباحی دیگر مهمان خانه ی پدر و مادر هستیم و به زودی به خانه ی خود می رویم ان شالله و آن جا می توانیم مطابق میل خود زندگی کنیم و البته کلی هم مسئولیت و وظیفه به گردنمان است که دلتنگ همین علافی های خانه پدری خواهیم شد. احترام و محبتی که الان به پدر و مادر داریم سرمایه و ضامن خوشبختی آینده ی ماست هر چقدر الان تمرین صبوری و مذاکره و حل مساله و مشکل کنیم در آینده شخصیت صیقل خورده تر و زندگی راحت تری خواهیم داشت. اعصاب و جوانی خود را فدای رفتار ناآگاهانه ی دیگران ننماییم و هر انتقادی به پدر و مادر خود داریم بهتر است به جای غرغر تصمیم بگیریم در آینده با فرزندان خود مهربانی کنیم و از والدین توقع نداشته باشیم چرا که آنها از زمانه ی دیگری هستند و مثل ما به تحصیل و کتاب و اینترنت دسترسی نداشته اند آنها سختی های زیادی در زندگی کشیده اند و با وجود همه ی آنها ما ر کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

همانا سخت ترین کار دنیا برای من اینه که بخوام کارایی که بقیه انجام دادنو نگاه کنم و به دمب هم بچسبونم!

من دلم میخواد آزاد و رها از تو ذهن خودم در بیارم همه چیو!

از کپی کردن متنفرم :((

+ ترسیده ام.

خدایا ترسیده ام. نجاتم می دهی؟

اگر زندگی ام را وقف تو کنم نجاتم می دهی؟

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

سلام خدا!

بالاخره پایان نامه هم نوشتم. ازت متشکرم. کمکم کن تو دفاعمم همه چی خوب باشه ایشالا و ۲۰ شم! خدایا من که می دونم این استادا ۲۰ نمیدن لطفا تو بهم ۲۰ بده! فرشته ها رو بفرس کمکم برن تو فکر استاده یه کاری کنن بهم ۲۰ بده!! ان شاالله

خدایا سرگردانم! نمی دونم بقیه ی زندگیم میخوام چه کار کنم! لطفا در اون موردم بهم کمک کن! به همه کمک کن!

آمین :)

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 6:08

صفحه بندی